Financiële en administratieve dienstverlening

Een goede financiële boekhouding en een administratie die op orde is; dat vraagt tijd en aandacht. Doktersdiensten neemt graag het werk rondom het (financiële) administratieve proces uit handen voor lokale en regionale huisartsen coöperaties. 

We kunnen helpen met financiële en administratie ondersteuning, zoals:

  • opzetten en bijhouden van een ledenadministratie en financiële administratie
  • innen van ledencontributie
  • beheren van bankrekeningen en bankadministratie
  • opstellen van facturen of contributienota’s
  • inregelen van de incasso
  • crediteuren- en debiteurenbeheer
  • opstellen begroting en jaarrekening
  • opstellen periodieke financiële rapportages/prognoses
  • belastingaangiftes (vennootschapsbelasting, btw) via onze partner BDO Accountants & Adviseurs
  • organisatie en uitbetaling van projectgeldstromen
  • declaratieverkeer anderhalvelijnszorg (binnenkort mogelijk)

Doktersdiensten biedt ook secretariële ondersteuning, zoals:

  • plannen, organiseren en notuleren van vergaderingen of bestuur- en commissieafspraken
  • verzenden van uitnodigingen en vergaderdocumenten voor bestuursvergaderingen en commissies
  • bewaken actie en besluitenlijst(en)
  • plannen locaties
  • beheren ledenadministratie voor bronbestand in beheer bij financiën
  • beheren communicatiestromen en mailboxen (bijv. nieuwsbrieven)
  • beheren website coöperatie/HAweb
  • beheren archief, formulieren en Huishoudelijk Reglement
  • ondersteun commissies op basis van (nieuwe) aanvullende activiteiten
Vragen en contact

Wil je meer weten over wat we voor lokale en regionale huisartsen coöperaties kunnen betekenen? Neem contact met ons op.